My Wish List Items

1. Sponsor utk gym kat Fitness First. RM175 sebulan. Tiap kali sampai hujung bulan, wan akan fikir benda ni. :(
- Maybank: 153104091231

2. Nugeno Men Face Lifting Cream
- Nak sangat… tapi mahal… waaaaa..
- Harga dia RM89.90

Away jap dari Mesia. Nak pi benua lain jap. Hehe

Viewed 1143 times by 572 viewers

6 Comments

  • At 2007.10.26 23:06, shukri said:

    bila nak p ni?? nak kirim satu benda bleh??

    • At 2007.10.27 15:27, Hafizal said:

      aik? nak kena ada orang sponsor ke uols!~~ nampak sangat…

      erm… no komen la… apalah agaknya yang terjadi pada slip bank simpanan nasional (dlm myspace uol) yang ada 800k dalam account tu?

      • At 2007.10.29 12:32, dzoelhakim said:

        nak orang sponsor jugak ke…

        ko ingat bila suara ko sama dengan Dr. SMS ko pun rasa orang akan taja ko sesukahati. daydream je la… hahahaha3…

        • At 2007.11.02 21:57, wenkt said:

          eleh, dah ada sorang Datin dari Perak nak kasi ok. Tunggu je lah …

          • At 2011.11.14 05:57, singapore deals said:

            After read a handful of the posts in your site now, and that i like towards you of blogging. I tag it to my favorites web-site list and will also be checking back soon. Please visit my web-site in addition and make me aware your opinion.

            • At 2012.01.01 22:28, forexwikipedia said:

              Gold Post Admin …Thanku…Ihave same info in this ForexWikipedia forexwikipedia.blogspot.com

              (Required)
              (Required, will not be published)


              9 + = eighteen